Klas Hallberg - Förstå kunden!

Förstå kunden! En föreläsning om att stoppa tårna i kundens skor och utgå från kunden när vi utformar våra erbjudanden och våra processer. En föreläsning som kan riktas antingen till sälj och service, eller handla mer om strategisk höjd och långsiktig styrning. Klas har skrivit en bok i ämnet, tillsammans med professor Per Kristensson vid Centrum för tjänsteforskning på Karlstads Universitet. Boken heter ”I kundens skor - att skapa värde utifrån mottagarens perspektiv”. 

Steg-för-steg-guide

  1. Du gör förfrågan via herromar@herromar.com eller telefon 08 - 684 560 00.

  2. Vi kollar upp och återkommer med pris och besked om vi har möjlighet att leverera.

  3. Vi, Klas eller någon ur hans team kontaktar sedan er för att få underlag för att kunna skräddarsy föreläsningen utifrån era utmaningar och fokus samt gå igenom val av teknisk plattform.

  4. Vid genomförandet kopplar alla upp sig för att ta del av föreläsningen, eventuellt introducerad av en av era representanter.

Form

Aktiviteten sker helt på distans och levereras via den tekniska plattform vi kommer överens om. Deltagarna deltar via dator eller mobil för att ta del av bild och ljud. Eventuella frågor kan skickas in via chatt eller ställas via mick om man är en mindre grupp. 

Tidsåtgång

30 - 60 minuter

Material

Boken “I kundens skor” kan köpas som tillval. Deltagarna kan exempelvis få i uppgift att läsa den innan eller efter föreläsningen. Föreläsningen kan också följas upp med en workshop där man får diskutera bokens innehåll tillsammans med författarna, Klas Hallberg och Per Kristensson.

Pris

Pris lämnas på förfrågan via herromar@herromar.com eller telefon 08 - 684 560 00.

Medverkande

Klas Hallberg har en enastående förmåga att skapa engagemang hos sin publik. Efter 20 år som professionell föreläsare är han ett slipat kommunikationsverktyg och 100% relevant i varje sammanhang. Han rankas som en av världens bästa talare och är ständigt aktuell med nya teman och infallsvinklar.

Klas vill med sina föreläsningar och humor hjälpa företag och organisationer att få syn på vad som är angeläget och få dem att våga göra det. Han hjälper deltagarna till insikter genom att de får skratta och bli berörda. Under drygt 20 år mer än en miljon människor inspirerats att sätta fart.

Under åren har Klas flera gånger utsetts till “Årets Talare”. Senast i november 2018 då han fick Stora Talarpriset 2018 med motiveringen: “Med en enkel finurlig dramaturgi och med stort hjärta gör vår vinnare skillnad och hjälper andra till framgång.”

Föregående
Föregående

Tinkathon idéworkshop