Kongress – planering och genomförande

En kongress består i regel av flera dagars aktiviteter. I vissa fall tar vi ett totalansvar och i andra fall ansvar för vissa delar, t ex workshops och föreläsningar.   

Nedan är några av de steg vi hjälper till med:

  • Definiera mötets syfte, mål och målgrupp

  • Hitta och boka lämpliga lokaler

  • Designa upplägg/koncept för mötet och program

  • Föreslå, planera och boka aktiviteter och medverkande

  • Ta in kringtjänster som teknik, film, transporter och underhållning

  • Leda eller agera den redaktion som planerar mötets innehåll

  • Skapa interaktiva sessioner eller workshops i samband med mötet

  • Hantering av inbjudan, anmälan och delegater

  • Dokumentation och uppföljning

Vi arbetar på löpande räkning eller mot ett fast arvode per projekt. Kontakta oss gärna för en förutsättningslös diskussion kring hur ett samarbete kan se ut. 

Föregående
Föregående

Seminarium – planering och genomförande

Nästa
Nästa

Workshop – planering och genomförande