Paulina Modlitba - Hur innovation övervinner kriser?
Hur innovation övervinner kriser. Med högaktuella, konkreta exempel visar Paulina hur globala kriser gör både oss och samhället långsiktigt bättre och mer innovativt - om vi vill. Coronapandemin är en omfattande och brutal katastrof, men den har också slungat oss flera år framåt i tiden, till en framtid som är mer mänsklig och hållbar.
Steg-för-steg-guide
Du gör förfrågan via e-post herromar@herromar.com eller telefon 08 - 684 560 00.
Vi kollar upp och återkommer med besked om pris och tillgänglighet.
Vi, Paulina eller någon ur hennes team kontaktar er för att i förväg gå igenom upplägg och val av teknisk plattform.
Vid genomförandet kopplar alla upp sig för att ta del av föreläsningen, eventuellt introducerad av en av era representanter.
Efter genomförandet återkommer vi för att göra en utvärdering.
Form
Aktiviteten sker helt på distans och levereras via den tekniska plattform vi kommer överens om. Deltagarna deltar via dator eller mobil för att ta del av bild och ljud. Frågor kan skickas in via chatt eller ställas via mick om man är en mindre grupp.
Tidsåtgång
30 - 60 minuter
Material
Inget extra material ingår eller krävs inte för denna aktivitet.
Pris
Pris lämnas på förfrågan via e-post herromar@herromar.com eller telefon 08 - 684 560 00.
Medverkande
Paulina Modlitba är konsult inom digital affärsutveckling, har en bakgrund inom teknik och har länge arbetat med att driva på innovation, förändring och digitaliseringen i olika form och sammanhang. Hon var nominerad till Årets talare - Moderator 2018. Paulina har en examen i medieteknik från KTH och en master i Media, Arts and Sciences från MIT Media Lab i Cambridge. USA där hon bedrev forskade kring människa-maskin-interaktion.
Hon har varit verksam inom hela det digitala ekosystemet - allt från affärsutveckling och framtidsbevakning på Bonnier R&D till digital produktutveckling och marknadsföring på startups som Stardoll och Toca Boca. Hon driver sedan 2,5 år tillbaka egen konsultverksamhet inom digital affärsutveckling och strategi och har bland annat SVT, Sveriges Radio, Bonnier AB, IDG, Nobel Media, Vinnova, KTH och Tillväxtverket bland sina kunder. 2015 blev hon handplockad till Digitaliseringskommissionens expertråd där hon ger råd i aktuella digitaliseringsfrågor.